1 Kasım 2018 Perşembe

Christian Dior DiorSkin Forever Fondöten 010 ürün yorumum

  •  


Merhabaa :) çok uzun zamandır blogumla ilgilenemiyordum ama  şimdi geri döndüümm 🤗
Bugün size 1 yıldır beğenerek kullandığım 

Christian Dior DiorSkin Forever Fondötenden bahsedeceğim


Oncelikle fondötenin vaadettiklerine bi bakalim ;
  • Diorskin Forever fondöten ciltteki fazla sebumu pudramsı efekt yaratmadan absorbe eder, anında mat bir bitiş sağlar
  • İçeriğindeki Akrilik Polimer, fondötenin 16 saat boyunca kalıcı olmasını sağlarken, HYDRA formüllü Polimer rahat bir kullanım ve pürüzsüz bir dokunuş sağlar, spesifik gözenek problemlerini hedefleyen bu fondöten aynı zamanda cildin nem ihtiyacına gör e de cilt dengesini sağlamaya yardımcı olur, tüm cilt tipleri için uygundur.

Uzun suredir yüzüme sürdüğümde kalıp gibi durmayan  bir fondöten arayordum. Bu süreçte tanıştığım  ve evet gerçekten yok gibi duran bir fondöten diyebileceğim bu ürünün özelliklerinden bahsedeceğim  şimdi size . 

Aslında bana 020 numarası da olabilecekken ben yüzümde aydınlık bir görünüm sevdiğim için bendeki numarası 010 zaten kalıp gibi bir yapısı olmadığı için tenle bütünleşince çok açık bir görünüm oluşturmuyor. Spf 25 içermesi de benim gibi hala güneş kremi sürme alışkanlığını edinememiş kullanıcılar için ideal. 

Fondötenin bitişi bana göre ne çok mat ne çok ıslak satenimsi bir bitişi var. Tam bir kadifemsi görüntü de diyebiliriz.

Benim çok büyük gözenek problemim yok fakat küçük gözeneklerimi tamamen kapatıp yok ediyor. Incecik yapısına rağmen kapatıcılığına 5/4 verebiliriz. 

Normalde sorunlu bir cildim yok fakat bazı donemlerde çene bölgemde sivilce problemi yaşayabiliyorum fakat bu fondötenin sivilce yaptıgını da düşünmüyorum.

Bendeki 010 numarası sabahtan akşama yüzümde kalmasına ragmen oksitlenme gibi bir problem yaşamadım fakat gün içinde yüzüme çok dokunduğum için ilk sürdüğüm gibi kalmayabiliyor. 
 
Sanırım bu fondötenin en büyük eksisi fiyatı şuan yaklaşık  300 tl gibi bir fiyatı var. Bir tane alıp her zaman kullanırım diye düşünürseniz alınabilecek en güzel fondötenlerden . Kozmetik fiyatlarının düşmesi dileğiyle...

 


  
  Paylaşacak daha çok şeyimiz var takipte kalın :)

2 yorum:

  1. Pragmatic Play launches in Belarus | The Jerusalem Post
    Pragmatic 서산 출장안마 Play is one of the biggest game 평택 출장샵 providers in 의왕 출장안마 the iGaming industry and one of the most 강릉 출장안마 innovative in the iGaming 아산 출장샵 industry.

    YanıtlaSil
  2. hello dear sir/madam
    I read your blog forChristian Dior DiorSkin Forever Fondöten 010 ürün yorumum a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil